Adana'da Motosiklet Hırsızlığı... Yakalanınca Polise teslim etmeye gidiyorum "Dedi
Adana’da akılalmaz hırsızlık! Motosikleti çalan şüphelinin pişkin ifadesi şaşkınlık yarattı:
Adana’da akılalmaz hırsızlık! Motosikleti çalan şüphelinin pişkin ifadesi şaşkınlık yarattı: Polise teslim etmeye giderken…
Adana'nın Çukurova ilçesinde meydana gelen hırsızlık olayı akıllara durgunluk verdi. Bir şahsın park halindeki motosikletin kilidini kırıp çalarken motosiklete düz kontak yaparak çalıştırıp kayıplara karıştı. Hırsızlık anları güvenlik kameralarına saniye saniye yansırken motosiklet ile gezdiği sırada yakalanan şüphelinin ifadesi pes dedirtti. İşte detaylar…
Mustafa C., 25 Mayıs gecesi saat 02.00 sularında apartman otoparkına girdi. Gidon kilidini kırdığı motosikleti sessizce dışarı çıkaran şüpheli, düz kontak yöntemiyle aracı çalıştırıp olay yerinden uzaklaştı. Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, yaptıkları teknik takip sonucunda şüphelinin Yüreğir ilçesinde olduğunu belirledi.
Şüphelinin savunması neydi
Polis ekipleri, motosikletle trafikte seyir halinde olan Mustafa C.'yi durdurarak yakaladı. Emniyette ifade veren genç, suçunu inkar etmek yerine ilginç bir bahaneye sığındı. Mustafa C., "Motosikleti sadece evime dönmek için almıştım, geri bırakmaya gidiyordum" dedi. Ancak bu savunma mahkemeyi ikna etmeye yetmedi. Hakim karşısına çıkarılan şüpheli tutuklanarak cezaevine gönderilirken, motosiklet ise sahibine geri verildi.



