Adana'da Narkotik Operasyonu.

Adana’nın 4 mahallesinde yapılan ’narko-alan’ uygulamasında uyuşturucu madde kullanılan 20 şahıs yakalandı, adli işlem yapıldı.

ADANA AŞAYİŞ 20.11.2025 09:51:00 0
Adana

 


 

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Yüreğir ilçesine bağlı Başak Mahallesi, 19 Mayıs Mahallesi, Anadolu Mahallesi ve Dede Korkut Mahallesi’nde uyuşturucu madde kullanan şahıslara yönelik uygulama yaptı. Bir hafta boyunca yapılan ‘narko-alan’ uygulamasında, uyuşturucu madde kullanan 20 kişi suçüstü yakalandı. Yakalanan kişiler uyuşturucu madde kullanmaktan adli işlem yapıldı. Uyuşturucu kullananların üzerinden ise 25 adet uyuşturucu hap, 6,36 gram esrar ve 26,75 gram bonzai ele geçirildi.

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...

Adana Deprem Davasında Tepki: Cezada İndirim

Adana'da turfan'da soğan hasat'ı başladı

Adana Yumurtalık ... Denizanaları kıyıya vurdu..


10.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

Adana’da ortaokul öğrencisinin koluna demir saplandı

Adana’da eşini baltayla öldüren sanığa ağırlaştırılmış müebbet

Adana Karataş Sahilindeki Kaçak yapılar yıkılıyor.

Adana Merkez'li Bahis Operasyonu...47 Tutuklama

Adana'da Yangında Mahsur Kalan Hamile Kadın ve Oğlu Kurtarıldı

Adanalı Meşhur Tatlıcı "Ailem Bir tarikata takıldı..7-8 yıldır evime bile giremiyorum "