Adana'da Narkotik Operasyonu.

Adana’nın 4 mahallesinde yapılan ’narko-alan’ uygulamasında uyuşturucu madde kullanılan 20 şahıs yakalandı, adli işlem yapıldı.

ADANA AŞAYİŞ 20.11.2025 09:51:00 0
Adana

 


 

Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, Yüreğir ilçesine bağlı Başak Mahallesi, 19 Mayıs Mahallesi, Anadolu Mahallesi ve Dede Korkut Mahallesi’nde uyuşturucu madde kullanan şahıslara yönelik uygulama yaptı. Bir hafta boyunca yapılan ‘narko-alan’ uygulamasında, uyuşturucu madde kullanan 20 kişi suçüstü yakalandı. Yakalanan kişiler uyuşturucu madde kullanmaktan adli işlem yapıldı. Uyuşturucu kullananların üzerinden ise 25 adet uyuşturucu hap, 6,36 gram esrar ve 26,75 gram bonzai ele geçirildi.

TÜİK Açıkladı: Adana’da Bu Hastalıktan Ölümler Artıyor

Adanalı sanatçı Haluk Levent ", “Beni bağışlayın”

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...

Adana Deprem Davasında Tepki: Cezada İndirim


Adana'da Banknot Üzerinde gizemli aşk mesajı ...

TÜİK Açıkladı: Adana’da Bu Hastalıktan Ölümler Artıyor

25.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

25.06.2026 BURSA AT YARIŞI TAHMİNİ

Avrupa kavruluyor, "Omega etkisi" için tarih verildi! Kavrulacağız.

Düğününe 2 gün kala kazada can verdi...

Adana'da Serinlemek için girdiği çayda kaybolan Ömer'in cansız bedenine ulaşıldı..