Adana'da Ormanlık Alanlara Giriş 31 Ekim'e Kadar Yakalandı..

Adana'da ormanlık alanlara girişler 31 Ekim'e kadar yasaklandı

GÜNCEL 27.06.2025 17:42:00 0
Adana

Adana'da ormanlık alanlara girişler 31 Ekim'e kadar yasaklandı.

 

Valilikten yapılan açıklamada, il sınırları içindeki ormanlık sahalara yetkililerden ve yetkili makamlardan izinli olanların dışında girilmesinin 31 Ekim'e kadar yasak olduğu belirtildi.

 

Yetkili idarenin gözetim ve denetiminde bulunan izinli park, piknik ve mesire alanlarıyla tabiat parklarında piknik, spor, yürüyüş gibi faaliyetlerin serbest olduğu ifade edilen açıklamada, yasağın 31 Ekim'e kadar geçerli olduğu kaydedildi.

 

Açıklamada, düzenleme ve önlemlere tüm ilgililerin duyarlılıkla uymaları istenerek, uygulamaya aykırı davranan, zorluk gösteren ya da uymayanlar hakkında işlem yapılacağı bildirildi.

 

Adanalı sanatçı Haluk Levent ", “Beni bağışlayın”

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...

Adana Deprem Davasında Tepki: Cezada İndirim

Adana'da turfan'da soğan hasat'ı başladı


Adana..İşyerinin önünde otururken kamyonet çarptı.

Adana'da 33 yıldır sokaklarda atık kağıt toplayarak geçimini sağladı ve çocuklarını okuttu, kızı üniversiteyi birincilikle bitirdi

Şehit Jandarma Uzman Çavuş Samet Karabulut, Adana'da son yolculuğuna uğurlandı

Adana'da trafikte tartışma: Görüntü fenomen olmak için paylaşıldı

Adana'da Oto galeriye silahlı saldırı .

24.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

​Adana’da Görkemli Vefa: SAKİDER’in Düzenlediği Programda Salonlar Doldu Taştı