Adana'da Ormanlık Alanlara Giriş 31 Ekim'e Kadar Yakalandı..

Adana'da ormanlık alanlara girişler 31 Ekim'e kadar yasaklandı

GÜNCEL 27.06.2025 17:42:00 0
Adana

Adana'da ormanlık alanlara girişler 31 Ekim'e kadar yasaklandı.

 

Valilikten yapılan açıklamada, il sınırları içindeki ormanlık sahalara yetkililerden ve yetkili makamlardan izinli olanların dışında girilmesinin 31 Ekim'e kadar yasak olduğu belirtildi.

 

Yetkili idarenin gözetim ve denetiminde bulunan izinli park, piknik ve mesire alanlarıyla tabiat parklarında piknik, spor, yürüyüş gibi faaliyetlerin serbest olduğu ifade edilen açıklamada, yasağın 31 Ekim'e kadar geçerli olduğu kaydedildi.

 

Açıklamada, düzenleme ve önlemlere tüm ilgililerin duyarlılıkla uymaları istenerek, uygulamaya aykırı davranan, zorluk gösteren ya da uymayanlar hakkında işlem yapılacağı bildirildi.

 

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...

Adana Deprem Davasında Tepki: Cezada İndirim

Adana'da turfan'da soğan hasat'ı başladı

Adana Yumurtalık ... Denizanaları kıyıya vurdu..


10.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

Adana’da ortaokul öğrencisinin koluna demir saplandı

Adana’da eşini baltayla öldüren sanığa ağırlaştırılmış müebbet

Adana Karataş Sahilindeki Kaçak yapılar yıkılıyor.

Adana Merkez'li Bahis Operasyonu...47 Tutuklama

Adana'da Yangında Mahsur Kalan Hamile Kadın ve Oğlu Kurtarıldı

Adanalı Meşhur Tatlıcı "Ailem Bir tarikata takıldı..7-8 yıldır evime bile giremiyorum "