Pozantı Belediyesinden Personele Yüzde 30 Zam ...

Pozantı Belediye Başkanı Ali Avan, belediye bünyesinde görev yapan personellerle bir araya gelerek maaşlara %30 oranında zam yapıldığını duyurdu.

SİYASET 5.02.2025 12:07:00 0
Pozantı Belediyesinden Personele Yüzde 30 Zam ...

Bu artışla birlikte belediyede en düşük maaş 32.500 TL’ye yükseldi.

Başkan Avan, çalışanların emeğine verdikleri değeri vurgulayarak, “Memleketimize hizmet eden, helal lokma için alın teri döken tüm personelimizin haklarını zamanında ödemeye devam edeceğiz” dedi.

Pozantı Belediyesi’nin büyük bir aile olduğunu belirten Avan, çalışanlarının refahını artırmaya yönelik adımların süreceğini ifade etti. Belediyenin personel hakları konusundaki hassasiyeti çalışanlar tarafından memnuniyetle karşılandı.

TÜİK: Adana’ya yurt dışından 4 bin 199 kişi göç etti

TÜİK Açıkladı: Adana’da Bu Hastalıktan Ölümler Artıyor

Adanalı sanatçı Haluk Levent ", “Beni bağışlayın”

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...


TÜİK: Adana’ya yurt dışından 4 bin 199 kişi göç etti

28.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

Adana Feke'de Karnesini alamayan minik Öykü karnesine kavuştu

Adana'da TIR, kavşakta 2 otomobile çarptı; 5 yaralı

Adana Feke....Cinsel İstismar şüphelisi ve onu alıkoyan baba tutuklandı

Adana'da ihbara giden polis ekiplerine silahlı saldırı

Adana'da koçbaşıyla Uyuşturucu operasyon: 58 tutuklama