Pozantı Otoyolu'nda narenciye yüklü tır alevlere teslim oldu.

Adana'da otoyolda narenciye yüklü tır alevlere teslim oldu. İtfaiye ekipleri tarafından söndürülen tır demir yığınına döndü.

GÜNCEL 25.01.2026 12:48:00 0
Pozantı Otoyolu

Edinilen bilgiye göre, yangın Pozantı Otoyolu Tekir mevkiinde meydana geldi. İddiaya göre seyir halindeki narenciye yüklü bir tırda, henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Kısa sürede büyüyen alevler tırı sararken, durumun bildirilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin zamanında müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü.

Yangında tırda maddi hasar meydana gelirken, ismi öğrenilemeyen sürücü kazayı yara almadan atlattı.

Yangının çıkış nedeni ile ilgili inceleme başlatıldı

Adanalı sanatçı Haluk Levent ", “Beni bağışlayın”

Pozantı’ya Hızlı Tren Müjdesi..

Prof. Dr. Şener Üşümezsoy "Adanalılar tedirgin olmasın Büyük bir yıkım beklemiyorum "

Eşine 'tosbağa ve kedi' dedi yuvasından oldu..

Prof. Dr. Osman Bektaş'dan Adana ve Malatya İçin Risk Uyarısı "Yeraltında Enerji Yayılmaya Devam Ediyor "

Adana'da ormanlık alanda kaybolan Yaşlı Adam için arama çalışması başlatıldı

Adana'da ormanlık alanda erkek cesedi bulundu.

Seyhan Belediyesi’ne İhale Tepkisi...

Adana Deprem Davasında Tepki: Cezada İndirim

Adana'da turfan'da soğan hasat'ı başladı


24.06.2026 İSTANBUL AT YARIŞI TAHMİNİ

​Adana’da Görkemli Vefa: SAKİDER’in Düzenlediği Programda Salonlar Doldu Taştı

Adanalı Uzman Çavuş Van'da Trafik Kazasında şehit oldu

Adana'da Minibüs Çarptığı Yaya Hayatını Kaybetti

Adana'da devrilen biçerdöverin sürücüsü yaralandı

Adana'da Klimalı duraklar devre dışı bırakıldı, vatandaş gölgeye sığındı

Adana'da Komşusuna IBAN'ını verdi: Interpol tarafından ABD'de yakalandı